Pagini

Magda Vasiliu: „Am dărâmat casa şi am făcut-o din nou”



Atunci când apare un copil, priorităţile familiei respective se schimbă. Iar Magda Vasiliu, prezentatoarea jurnalului de ştiri Focus, de la Prima TV, a simţit pe pielea sa acest lucru. Aşa se face că, dacă înainte de a afla că vor deveni părinţi, Magda şi soţul său nu se grăbeau să termine casa începută în afara Bucureştiului, în comuna Bragadiru, acum cei doi nu ştiu cum să facă să se mute mai repede la curte. Momentan, ei stau într-un bloc vechi din Drumul Taberei, în apartamentul bunicilor.
Magda Vasiliu„E un cartier pe care l-am preferat încă de când eram mică. Acolo locuia tatăl meu şi nu a existat sâmbătă, duminică să nu mă duc acolo şi e un cartier cu care sunt familiarizată de mică şi în care mă simt ok", povesteşte Magda... citeste tot articolul